WhatsApp Image 2020-04-16 at 3.47.06 PM

《四日談》(Tesserismeron)

《四日談》 (Tesserismeron)

靈感來自《十日談》(Decameron)。本書係義大利文藝復興
時期作家喬萬尼·薄伽丘所寫嘅短篇小說集。1348年係佛羅倫斯發生一場瘟疫(黑死病),死咗十多萬人,後來傳遍成個歐洲。(有人話說瘟疫源頭係東亞) 。受感染而死嘅人估计達到七千五百萬到二億。薄伽丘用呢場瘟疫做背景,寫咗《十日談》,內容係講七女三男到佛羅倫斯郊外山上一座別墅躲避瘟疫,係一個賞心悅目嘅園林裏面住落嚟,唱歌跳舞美食之餘,決定每人每日講一個故仔嚟渡日,最後十日合共講咗一百個,就係《十日談》嘅內容。

呢啲故仔內容包括一啲當時現實生活嘅描寫、有愛情有性慾、有做生意發財嘅經驗分享,但係最重要嘅就係呢啲故仔係對當時帝王、貴族、教會等等黑暗勢力大大揭露、諷刺同埋鞭撻!

《四日談》只有六男一女,佢地並唔係去到一個香港後花園做《四日談》,而係係一家香港酒店自我隔離,可能四日全部就係酒店房間渡過,用房間做佢地嘅表演場地(然後即時網上直
播),佢地甚至冇機會互動(最多可能係四個人以內)!佢地用佢地擅長嘅方法講佢地嘅故仔:獨腳戲、舞踏、行為藝術、錄像、書法、音樂、講故事…形式唔同,但係我地想像得到佢地講嘅野,應該有啲似十日談,或者同香港發生緊嘅兩場瘟疫有關。

我地知道即時網上直播唔係人人可以睇得到,不過係呢個需要社交距離嘅時空,數碼空間係保持人同人之間嘅溝通乃至建立親密狀態嘅方法,因此我地相信電腦同埋利用互聯網嘅技巧
都係我地日常生活嘅必需品。不過我地亦都知道,肺炎底下人人平等嘅講法係荒天下之大謬。呢個世界包括香港有好多人冇電腦冇得用互聯網,佢地住係麥當勞、露宿、或者一家人住
係一百呎嘅地方。佢地冇錢買口罩,冇錢買洗手液,甚至冇清潔嘅水洗手……

直播日期:30/4 – 3/5 (四 – 日)
直播平臺:https://www.facebook.com/cccd1/

主辦單位 –
社區文化發展中心:
香港藝術發展局三年資助藝團
香港社會服務聯會機構會員

秉承「人人藝術」、「藝術充權」、「藝術共融」理念成立。致力於社區藝術的推廣、研討、發展與應用。相信每個人都是藝術的觀賞者、演出者、創作者。

 

雄仔叔叔

講古佬,也寫詩,1994年創辦慢慢走故事坊,成為工匠,專志製造想像的真實。

創作:過去大半年,年青人身體力行,從舊時代爭脱,為新時代投石問路。權勢者以牢獄相待,如病毒囚人。之為年輕,得由新入類從新介定。銀髮目睹年青人雖舉步為艱,卻充滿勇氣、友愛和創意,捕捉時代的光影,想像和寫實,一絲不苟。

四日談四個古仔,就講這些。

想像:幼兒的光和影
生活:瓶中魚
光:那個飛車佬.里昂

天空是不是大了?記憶不會一成不變,因為它包含希望。

 

余在思

愛寫書法,時不時用手指在大肶上畫字,曾在日、台、港辦書法工作坊,發掘筆墨各種好玩法。IG: @jonyu_brush

創作:
Being Young,成為年輕,是一種意志,尋求變革,為要從劣根性中走出來,創造公平有愛的未來。

社會轉變中,會出現許多「成為年輕」的文字創意,或是語句,或是新字,將你與我連繫,化成對未來的期許。

蘸一點墨,即席揮毫,寫出年輕的態度。

 

李俊亮

劇場人,近年以創作獨腳戲為主,既簡約又環保。

創作:年青本應輕狂,反叛,行事敏捷,機靈,就算粗心大意,不修篇幅,就算過來人看在眼裡,也改變不了他們的本性﹔是年長了的,忘記青春的心如何被栽種成長。

角色扮演是戲劇的把戲,四日四晚的獨腳戲,代入「我、我的父親、我的兒子、如果是我」,說作一些有關「不止於青春」的話吧。

伍綺琪

伍綺琪(Kiki Ng ) ,遊走劇場、社區藝術與教育之間,相信故事可以為世界帶來改變。主要劇場和音樂創作源自真實生命故事。

創作:
他們都是不知名的青綠,於高牆縫隙之間,喃呢著不一樣的青春頌。 一個吃故事的人,四個真實故事,編作成有聲的歌,或是身體的Score。

梁偉傑  Grad仔

籌辦多屆香港舞踏節( Hong Kong Butoh Fest )、舞踏表演者。

創作:口罩下流逝的青春歲月(inspire by Butoh)

 

陳式森 / Samnu

1963年出世,57歲。1986年開始行為藝術創作。最近開始唔係幾年青,所以試下盡量返番轉頭。

創作:創作期間我將會每日清洗一件事物。過往的”正常生活”充溢著被我們漠視的問題:産值,股份,劏房,選舉……而衹見人們萬般千方妄圖叫停”病毒”妄圖返番”正常”那些仇恨,傲慢,貪婪,猜疑……我們自己親手締造的未日大數據……

 

陳偉國

陳偉國,資深攝影及電影工作者,涉獵範疇包括藝術攝影、人像攝影、電影劇照、攝影教育等,相信每一張照片背後都是一個故事。

創作:
年輕世代或未流失。
誰在流失面前駐守?
我攝影流失的故事,
請陪我直播談流失。